مواردی که در خرید اجاق گاز باید در نظر بگیرید
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

مواردی که هنگام انتخاب بین اجاق گاز و اجاق گاز باید در نظر بگیرید
هنگامی که در حال نوسازی آشپزخانه هستید ، تصمیم های بسیاری گرفته می شود که باید در زندگی روزمره شما برای سالهای طولانی تأثیر بگذارد. این شامل تصمیم گیری در مورد خرید اجاق گاز یا پلوپز با اجاق دیواری جداگانه است. هر دو این وسایل آشپزی مزایایی دارد و باید مشخص کنید کدام یک از آنها مناسب ترین عادت و سلیقه شماست. در اینجا چند نکته وجود دارد که هنگام انتخاب بین این دو باید در نظر بگیرید.

فضای شما چقدر است؟
این یک مورد در نظر گرفتن انتخاب برای شماست و گزینه های شما را محدود می کند. اگر فضای آشپزخانه بزرگی دارید ، می توانید یک اجاق گاز یا یک اجاق گاز را با یک اجاق دیواری جداگانه انتخاب کنید. اما اگر فضای شما محدود است ، تقریباً باید اجاق گاز را نصب کنید. اجاق گازها در عرضهای متنوعی قرار دارند تا فضای موجود شما از جمله 24 ، 30 ، 36 و 48 اینچ را در خود جای دهند.

از نظر فنی ، یک اجاق گاز و دیواره همان مقدار فضای خلاف و فضای کابینت را ، دقیقاً در مناطق مختلف ، اشغال می کند. اگر این گزینه را در یک آشپزخانه کوچکتر انتخاب کنید ، ممکن است شلوغ باشد. همچنین بسیاری از افرادی که این گزینه را انتخاب می کنند ، از اجاق گاز دو نفره درخواست می کنند ، که فضای بسیار بیشتری را به خود اختصاص می دهد. در حقیقت ، یک اجاق گاز دوتایی می تواند تا 30 تا 33 اینچ فضای کانتر را از بین ببرد و این علاوه بر فضایی است که قبلاً توسط یک آشپزخانه جداگانه در نظر گرفته شده است.

آیا در آشپزخانه بازسازی شده خود نیاز به یک نقطه کانونی دارید؟
اگر برنامه نوسازی فعلی شما فاقد شخصیت است ، ممکن است شما نیاز به یک کانون در آشپزخانه جدید خود داشته باشید. اجاق گاز بهترین راه حل برای ایجاد نقطه کانونی است. با توجه به اندازه و شغل آن ، یک اجاق گاز هنگام ورود به اتاق چشم را به خود جلب می کند. انتخاب اجاق گاز و اجاق گاز دیواری دو مورد را به آشپزخانه شما می افزاید اما تمرکز آنها کوچکتر و تقسیم شده است.

چند آشپز در آشپزخانه شما هستند؟
وقتی زمان نوشیدن یک وعده غذایی فرا می رسد ، شما گرگ تنها هستید یا ترجیح می دهید با شریک زندگی خود کار کنید؟ کار کردن با یک شریک زندگی می تواند فضا را محکم کند. در این حالت ، یک ظرف با اجاق دیواری ممکن است فضای لازم برای کار با یکدیگر را بدون ایجاد اختلاط در یکدیگر به شما دوخت.

اگر ترجیح می دهید به تنهایی آشپزی کنید ، می توانید از راحتی کار در آشپزخانه لذت ببرید ، در حالی که به راحتی وسایل پخت داخل اجاق را چک می کنید. اجاق گاز ایستادن در یک مکان را آسان تر کرده و کل وعده غذایی را آماده می کند.

آیا ظاهری آرام را ترجیح می دهید؟
اگر تمام فضای مورد نیاز خود را در اختیار دارید و چه کسی در آشپزخانه آشپز می کند مسئله ای نیست ، ممکن است فقط نیاز داشته باشید که بر اساس کدام نوع لوازم خانگی تصمیم بگیرید که در آشپزخانه شما بهتر به نظر برسد. اگر به دنبال تصویری براق و صیقلی هستید ، احتمالاً حتما باید یک آشپزخانه را با اجاق دیواری سفارش دهید.

با این وجود ، یک اجاق گاز باعث می شود آشپزخانه شما با هر آنچه که نیاز دارید یک غذای لذیذ را در یک نقطه شلاق بزنید ، کمی حرفه ای تر و کاربردی تر به نظر برسد. زیبایی شناسی آشپزخانه شما یک اولویت شخصی است و شما باید تا آنجا که می توانید تصاویر زیادی از آشپزخانه های تازه بازسازی شده را پیدا کنید تا مشخص کنید کدام یک را ترجیح می دهید.

چگونه می توانید یک وعده غذایی درست کنید؟
هنگام پخت و پز ، ترجیح می دهید تمام مواد اولیه را به یک مکان مرکزی بیاورید و در آنجا کار کنید؟ اگر بسیاری از حیاط های خانگی خود را روی اجاق گاز شروع کنید و سپس آنها را برای آخرین اجاق گاز به اجاق تبدیل کنید ، ممکن است یک اجاق گاز بهترین انتخاب شما باشد.

نحوه پخت و پز غذا باید در دستگاه پخت و پز مورد نظر شما نقش داشته باشد. شما باید اطمینان حاصل کنید که تنظیمات به همان اندازه کاربردی است که باعث می شود آشپزی آسان تر شود.

آیا به یک یا دو اجاق گاز نیاز دارید؟
در روز شکرگذاری ، همه معتقدند که به دو کوره احتیاج دارند. با این حال ، روز به روز بیشتر مردم فقط به یک اجاق گاز تنها احتیاج دارند. این امکان وجود دارد که شما یک خانواده بزرگ داشته باشید و به طور معمول وعده های غذایی پیچیده ای تهیه کنید ، جایی که از اجاق دوم بهره مند می شوید. شما ممکن است در نظر بگیرید که چند مرتبه از آشپزخانه و اجاق گاز خود برای دو هفته استفاده می کنید تا نگاه واقع بینانه ای به میزان عادی خود داشته باشید.

اگر تصمیم گرفتید که به دو اجاق گاز احتیاج دارید ، می توانید یک اجاق گاز را با یک اجاق گاز دوتایی انتخاب کنید یا از نصب اجاق سنتی با اجاق دیواری دوم خودداری کنید. شما باید اجازه دهید چیدمان آشپزخانه شما یک عامل تعیین کننده بین این دو گزینه باشد.

چقدر می خواهید خرج کنید؟
حتی لوکس ترین بازسازی آشپزخانه بودجه دارد. یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده بین اجاق گاز یا اجاق گاز با اجاق دیواری جداگانه ممکن است قیمت گذاری باشد. پس کدام هزینه بیشتری دارد؟

دو عامل کل هزینه های اجاق گاز و پلوپز را تشکیل می دهد و هزینه دستگاه و نصب آن است. احتمالاً انتخاب بیشتری در مورد هزینه پایین تر با اجاق گاز نسبت به اجاق گاز با اجاق دیواری پیدا خواهید کرد. همچنین نصب اجاق راحت تر و ارزانتر است.

نکته دیگری که باید با نوسازی در نظر بگیرید نوع واحدی است که قبلاً داشتید. اگر نوع مشابهی را انتخاب کنید ، هزینه های نصب را کاهش می دهد. هنگامی که بودجه تنگ است ، اجاق گاز تقریباً همیشه مقرون به صرفه تر است.

آخرین نگاه به مزایا
احتمالاً با همه این اطلاعات باید فکر زیادی کنید. در اینجا آخرین نگاهی به مزایای اجاق گاز و اجاق گاز و اجاق گاز دیواری وجود دارد:





:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: